Informacja na temat rozliczenia semestru i rejestracji na kolejny semestr (wnioski o rejestrację)/Enrolment after examination session | Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2023-09-22

Informacja na temat rozliczenia semestru i rejestracji na kolejny semestr (wnioski o rejestrację)/Enrolment after examination session

logo PG

Rozliczenie po LETNIEJ sesji egzaminacyjnej 2022/2023

Rejestracja studenta na następny semestr następuje na podstawie postępów w nauce mierzonych poprzez liczbę uzyskanych punktów (na podstawie wyników wpisanych w Moja PG).

Warunkiem rejestracji na kolejne semestry jest rozmiar długu punktowego nieprzekraczający 12 punktów ECTS liczony do semestru, na który przeprowadzona jest rejestracja:

  • brak długu punktowego - student jest wpisywany na kolejny semestr bez składania wniosków;
  • dług punktowy do 12 punktów ECTS - wniosek o rejestrację;
  • dług punktowy do 18 punktów ECTS - wniosek o rejestrację;
  • dług punktowy powyżej 18 punktów ECTS – podanie o nieskreślanie z listy studentów oraz wniosek o rejestrację

Urlopy:

  • studenci wracający po urlopie – składają wniosek o rejestrację przez MojaPG
  • studenci ubiegający się o urlop na nadchodzący semestr/rok akademicki składają wniosek przez MojaPG

Wnioski składane są elektronicznie poprzez system MojaPG, zakładka eDokumenty (moja.pg->Dokumenty->eDokumenty->Wniosek o rejestrację/urlop).

Podanie o nieskreślanie: elektronicznie poprzez system MojaPG, zakładka eDokumenty (moja.pg->Dokumenty->eDokumenty->Wniosek ogólny do prodziekan ds. studentów i promocji).

WSZYSTKIE PODANIA I WNIOSKI NALEŻY ZŁOŻYĆ DO 1 PAŹDZIERNIKA 2023

Inne wnioski (IPS, podanie o przywrócenie praw studenckich)

Przy innych wnioskach (Indywidualny Plan Studiów/Przywrócenie praw studenckich) obwiązuje wersja „papierowa”:

  • wniosek/podanie dostępne w systemie MojaPG, zakładka Wydruki 

WSZYSTKIE PODANIA I WNIOSKI NALEŻY ZŁOŻYĆ DO 1 PAŹDZIERNIKA 2023

Wypełnione i podpisane przez studenta podania oraz wnioski – składane w formie „papierowej” (oryginał) można dostarczyć do dziekanatu z zachowaniem podanego  powyżej terminu – studia I i II stopnia:

  • osobiście – po wcześniejszym zarezerwowaniu wizyty poprzez system kolejkowy
  • można złożyć w wyznaczonym miejscu przed dziekanatem

Planowanie wizyty w dziekanacie poprzez system rezerwacji on-line: https://arch.pg.edu.pl/studia/dziekanat

Kontakt:

Zgodnie z § 9 pkt. 1 podpunkt 7) Regulaminu studiów student zobowiązany jest „we wszystkich sprawach dotyczących jego studiów w korespondencji elektronicznej posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym”

Enrolment after summer examination session 2023/2024

                                   

Registration of a student for the next semester is based on the student's academic progress measured by the number of credits earned (based on the results entered in Moja PG).

Registration for subsequent semesters is conditional on the size of the credit debt not exceeding 12 ECTS credits counted towards the semester for which registration is conducted:

- credit debt up to 12 ECTS - application for registration;

- credit debt up to 18 ECTS  - application for registration;

- credit debt of more than 18 ECTS - application for non-deletion from the list of students and application for registration

-Dean’s leave, sick leave , leave before repeating semester

- students returning after a leave of absence - application for registration

- students applying for a leave of absence for the upcoming semester/academic year apply through MojaPG

the possibility of submitting applications through eDocuments has been introduced (moja.pg->Documents->eDocuments)

Please apply this way for:

- registration for winter semester 2023/2024

- Dean’s leave, sick leave , leave before repeating semester

- applications addressed to Vice-Dean for Students Affairs and Promotion Ph.D. Eng. Arch. Magdalena  Podwojewska

- Other applications are subject to the "paper" version (e.g. IPS, application for restoration of student rights).

Individual Study Plan/Restoration of student rights:

- application/application available in MojaPG system zakładka printouts ("paper" version)

ALL APPLICATIONS AND REQUESTS MUST BE SUBMITTED BY OCTOBER 1, 2023

Completed and signed by the student applications - submitted in "paper" form (original) can be delivered to the dean's office with the above deadline - undergraduate and postgraduate studies:

in person - after booking an appointment through the queue system in advance

can be submitted in a designated place in front of the dean's office

- settlement of semesters 1 and 3 of Faculty of Architecture: grzmarko@pg.edu.pl

- settlement Spatial development  Architecture sem. 5, 7: waksmund@pg.edu.pl

- settlement of second-cycle studies (studies in Polish): alezdano@pg.edu.pl

- settlement of I and II degree studies Spatial development and  Architecture (studies in English): annkibar@pg.edu.pl

In accordance with § 9 para. 1 subsection 7) of the Study Regulations, the student is obliged to "use the student's university e-mail account in all matters pertaining to his/her studies in electronic correspondence."

Scheduling an appointment at the dean's office through the online reservation system: https://arch.pg.edu.pl/studia/dziekanat

6095 wyświetleń