Data dodania: 2023-09-22
Informacja na temat rozliczenia semestru i rejestracji na kolejny semestr (wnioski o rejestrację)/Enrolment after examination session
Rozliczenie po LETNIEJ sesji egzaminacyjnej 2022/2023
Urlopy:
Wnioski składane są elektronicznie poprzez system MojaPG, zakładka eDokumenty (moja.pg->Dokumenty->eDokumenty->Wniosek o rejestrację/urlop). Podanie o nieskreślanie: elektronicznie poprzez system MojaPG, zakładka eDokumenty (moja.pg->Dokumenty->eDokumenty->Wniosek ogólny do prodziekan ds. studentów i promocji). WSZYSTKIE PODANIA I WNIOSKI NALEŻY ZŁOŻYĆ DO 1 PAŹDZIERNIKA 2023 |
Inne wnioski (IPS, podanie o przywrócenie praw studenckich)
Przy innych wnioskach (Indywidualny Plan Studiów/Przywrócenie praw studenckich) obwiązuje wersja „papierowa”:
WSZYSTKIE PODANIA I WNIOSKI NALEŻY ZŁOŻYĆ DO 1 PAŹDZIERNIKA 2023 Wypełnione i podpisane przez studenta podania oraz wnioski – składane w formie „papierowej” (oryginał) można dostarczyć do dziekanatu z zachowaniem podanego powyżej terminu – studia I i II stopnia:
Planowanie wizyty w dziekanacie poprzez system rezerwacji on-line: https://arch.pg.edu.pl/studia/dziekanat |
Kontakt:
Zgodnie z § 9 pkt. 1 podpunkt 7) Regulaminu studiów student zobowiązany jest „we wszystkich sprawach dotyczących jego studiów w korespondencji elektronicznej posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym” |
Enrolment after summer examination session 2023/2024
Registration of a student for the next semester is based on the student's academic progress measured by the number of credits earned (based on the results entered in Moja PG).
Registration for subsequent semesters is conditional on the size of the credit debt not exceeding 12 ECTS credits counted towards the semester for which registration is conducted:
- credit debt up to 12 ECTS - application for registration;
- credit debt up to 18 ECTS - application for registration;
- credit debt of more than 18 ECTS - application for non-deletion from the list of students and application for registration
-Dean’s leave, sick leave , leave before repeating semester
- students returning after a leave of absence - application for registration
- students applying for a leave of absence for the upcoming semester/academic year apply through MojaPG
the possibility of submitting applications through eDocuments has been introduced (moja.pg->Documents->eDocuments)
Please apply this way for:
- registration for winter semester 2023/2024
- Dean’s leave, sick leave , leave before repeating semester
- applications addressed to Vice-Dean for Students Affairs and Promotion Ph.D. Eng. Arch. Magdalena Podwojewska
- Other applications are subject to the "paper" version (e.g. IPS, application for restoration of student rights).
Individual Study Plan/Restoration of student rights:
- application/application available in MojaPG system zakładka printouts ("paper" version)
ALL APPLICATIONS AND REQUESTS MUST BE SUBMITTED BY OCTOBER 1, 2023
Completed and signed by the student applications - submitted in "paper" form (original) can be delivered to the dean's office with the above deadline - undergraduate and postgraduate studies:
in person - after booking an appointment through the queue system in advance
can be submitted in a designated place in front of the dean's office
- settlement of semesters 1 and 3 of Faculty of Architecture: grzmarko@pg.edu.pl
- settlement Spatial development Architecture sem. 5, 7: waksmund@pg.edu.pl
- settlement of second-cycle studies (studies in Polish): alezdano@pg.edu.pl
- settlement of I and II degree studies Spatial development and Architecture (studies in English): annkibar@pg.edu.pl
In accordance with § 9 para. 1 subsection 7) of the Study Regulations, the student is obliged to "use the student's university e-mail account in all matters pertaining to his/her studies in electronic correspondence."
Scheduling an appointment at the dean's office through the online reservation system: https://arch.pg.edu.pl/studia/dziekanat
-
2024-11-14
Festiwal Naturalnego Budowania
-
2024-11-12
UWAGA - WYWIESZANIE PRAC DYPLOMOWYCH