Data dodania: 2021-09-10
Warunki zaliczenia po sesji poprawkowej semestru letniego 2020/2021
Rejestracja studenta na następne semestry następuje na podstawie postępów w nauce mierzonych poprzez liczbę uzyskanych punktów (na podstawie wyników wpisanych w Moja PG).
Warunkiem rejestracji na kolejne semestry jest rozmiar długu punktowego nieprzekraczający 12 punktów ECTS liczony do semestru, na który przeprowadzana jest rejestracja. Wniosek o rejestrację należy złożyć do 1 października 2021.
W przypadku:
- długu punktowego wynoszącego 13-18 punktów ECTS – wniosek o rejestrację należy złożyć do 1 października 2021,
- długu punktowego powyżej 18 punktów ECTS – podanie o nieskreślanie z listy studentów oraz wniosek o rejestrację należy złożyć do 1 października 2021.
Ponadto:
- studenci którzy realizują przedmioty w programie modułowym i uzyskali cząstkowe zaliczenia przedmiotów dostarczają do dziekanatu potwierdzenie cząstkowego zaliczenia w ciągu 10 dni od rozpoczęcia semestru, tj. w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2021,
- składanie wniosków o IPS (Indywidualny Plan Studiów) – wniosek (dostępny w systemie Moja PG w zakładce Wnioski) należy złożyć do 1 października 2021.
Urlopy:
- studenci wracający po urlopie składają podanie o przyjęcie po urlopie oraz wniosek o rejestrację do 1 października 2021,
- studenci ubiegający się o urlop na nadchodzący semestr/rok akademicki składają wniosek przez Moja PG w terminie do 1 października 2021.
Wypełnione i podpisane przez studenta podania oraz wnioski można dostarczyć do dziekanatu z zachowaniem podanych powyżej terminów:
- osobiście – po wcześniejszym umówieniu się (telefonicznie lub mailowo) z osobą odpowiedzialną za dany kierunek i semestr,
- przesyłając skan – ze studenckiego uczelnianego konta pocztowego,
- składając w miejscu wyznaczonym przed dziekanatem.
Rozliczanie semestrów:
- semestry 2. i 4. na kierunku Architektura: grzegorz.markowski@pg.edu.pl,
- kierunek Gospodarka przestrzenna oraz semestr 6. na kierunku Architektura: wieslawa.waksmundzka@pg.edu.pl,
- studia II stopnia w języku polskim: aleksandra.zdanowicz@pg.edu.pl,
- studia II stopnia w języku angielskim: agata.stepien1@pg.edu.pl.
Uwaga:
Zgodnie z §9 punkt 1. podpunkt 6 i 7 "Regulaminu stacjonarnych i niestacjonarnych studiów wyższych na Politechnice Gdańskiej" student jest zobowiązany we wszystkich sprawach dotyczących jego studiów w korespondencji elektronicznej posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym.
Od 4 października 2021 planowanie wizyt w dziekanacie odbywa się poprzez system rezerwacji on-line.
-
2024-11-14
Festiwal Naturalnego Budowania
-
2024-11-12
UWAGA - WYWIESZANIE PRAC DYPLOMOWYCH