Rozliczenie semestru zimowego 2020/2021 i rejestracja na kolejny semestr | Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2021-02-01

Rozliczenie semestru zimowego 2020/2021 i rejestracja na kolejny semestr

Logo WA PG

Warunki zaliczenia po sesji poprawkowej semestru zimowego 2020/2021

Rejestracja studenta na następne semestry następuje na podstawie postępów w nauce mierzonych poprzez liczbę uzyskanych punktów (na podstawie wyników wpisanych w Moja PG).

Rejestracja na kolejny semestr – studenci, którzy po zakończeniu sesji poprawkowej w systemie Moja PG:

  • nie mają długu punktowego – zostaną automatycznie zarejestrowani na kolejny semestr,
  • mają dług punktowy do 18 punktów – przesyłają wniosek o rejestrację (skan podpisanego wniosku wysłany do dziekanatu za pomocą e-maila w terminie do 23 lutego 2021); wydrukowany wniosek można również złożyć w pudełku pod dziekanatem,
  • mają dług punktowy powyżej 18 punktów – przesyłają wniosek o rejestrację (skan podpisanego wniosku wysłany do dziekanatu za pomocą e-maila w terminie do 23 lutego 2021); do składanego wniosku o rejestrację należy dołączyć podanie o nieskreślanie z listy studentów, dokumenty można również złożyć w pudełku pod dziekanatem.

Ponadto:

  • studenci, którzy realizują przedmioty w programie modułowym i uzyskali cząstkowe zaliczenia przedmiotów przesyłają do dziekanatu Potwierdzenie cząstkowego zaliczenia (druk dostępny na stronie Wydziału) w ciągu 10 dni od rozpoczęcia semestru, czyli w nieprzekraczalnym terminie do 5 marca 2021,
  • składanie wniosków o IPS (Indywidualny Plan Studiów) – studenci generują druk z Moja PG, wypełniają oraz podpisują, następnie jego skan przesyłają do dziekanatu w nieprzekraczalnym terminie do 26 lutego 2021.

Urlopy:

  • studenci wracający po urlopie – drukują podanie o przyjęcie po urlopie ze strony WA, wypełniają go i generują z Moja PG wniosek o rejestrację, skany obu dokumentów przesyłają e-mailem do dziekanatu w regulaminowym terminie, tj. do 19 lutego 2021,
  • studenci ubiegający się o urlop na nadchodzący semestr/rok akademicki składają wniosek przez Moja PG i powiadamiają dziekanat e-mailem w regulaminowym terminie, tj. do 19 lutego 2021.

Wszystkie podania i wygenerowane wnioski przed zeskanowaniem powinny być uzupełnione i podpisane przez studenta.

Skany wyżej wymienionych dokumentów proszę przesyłać na podane adresy e-mail lub złożyć w pudełku pod dziekanatem podpisanym "rejestracja na kolejny semestr":

Uwaga:
Zgodnie z §9 punkt 1. podpunkt 6 i 7 "Regulaminu stacjonarnych i niestacjonarnych studiów wyższych na Politechnice Gdańskiej" student jest zobowiązany we wszystkich sprawach dotyczących jego studiów w korespondencji elektronicznej posługiwać się studenckim uczelnianym kontem pocztowym.

17 wyświetleń