Data dodania: 2023-10-26
Studentki i Studenci wybrali najlepszych
Najlepsi dydaktycy
Głosami osób studenckich zgłoszono do programu 60 wykładowczyń i wykładowców ze wszystkich wydziałów i centrów. Zgłoszenie polegało nie tylko na wskazaniu konkretnej osoby, ale również pisemnym umotywowaniu kandydatury, a także przypisaniu hasztagów, które charakteryzują wybranego nauczyciela.
Z naszego Wydziału nagrody otrzymali:
dr inż. arch. Małgorzata Kostrzewska uzasadnienie: Jest uosobieniem promieni słońca. Zawsze motywuje, zachęca i inspiruje do pracy. Przekazuje wiedzę z rzadko spotykanym entuzjazmem, widać, że kocha to, co robi. Na zajęciach stosuje ciekawe metody wprowadzające w projekt, daje możliwość wyrażania swoich opinii. Charakteryzuje ją ciekawość poznania innego zdania niż jej własne.
dr inż. arch. Michał Kwasek uzasadnienie: Ogromne zaangażowanie i kreatywność, a wszystko w miłej atmosferze. W pandemii zawsze motywował nas do pracy w nieszablonowy i kreatywny sposób. Motywuje do systematycznej pracy, nagradza za nią, dzięki temu jesteśmy spokojni przed każdym kolokwium i egzaminem. Zawsze dzieli zajęcia na części i robi przerwy, dzięki czemu mamy świeższy umysł. Wierzy w nasze możliwości. Pełen pozytywnej energii.
mgr inż. Tomasz Zybała uzasadnienie: Tłumaczy ‚po ludzku’ i sprawia, że rzeczy, o których mówi, stają się interesujące i zrozumiałe. Daje nam szansę na uczenie się dobrze krok po kroku i na zaliczenie przedmiotu. Bardzo dobry system nauczania, jasność i klarowność tłumaczenia, wygodny system zdawania przedmiotu.
Innowacje Dydaktyczne
Na gali wyróżniono również laureatów Konkursu Innowacji Dydaktycznych za lata 2021-2023. Z Wydziału Architektury nagrody otrzymali:
dr inż arch. Małgorzata Kostrzewska, dr inż. arch. Bartosz Macikowski, dr inż. arch. Roman Ruczyński i dr inż. arch. Łukasz Bugalski za projekt Trwała integracja treści i intensyfikacja efektów uczenia się przedmiotów: historia architektury, historia urbanistyki. Wprowadzenie aktywizujących się metod uczenia się i zbudowanie zasobów multimedialnych materiałów dydaktycznych.
dr hab. inż. arch. Anna Górka, prof PG za projekt Szkoła Letnia w Wieżycy. Tworzywo roślinne w planowaniu odpornych ekosystemów miast i wsi
dr hab. inż. arch. Marek Wysocki, prof. PG za projekt Symulacja drogą do świadomości o projektowaniu dla osób ze szczególnymi potrzebami
mgr inż. arch. Joanna Kowalewska za projekt Wizja lokalna upgrade - rozpoznanie barier dzięki wcieleniu w role OzSzP
dr inż. arch. Joanna Badach za projekt Interdyscyplinarne badania cech przestrzeni miejskiej na potrzeby modelowania w BIM i GIS
dr inż. arch. Jan Cudzik za projekt Zautomatyzowane systemy projektowania zieleni
Mistrzynie szkoleń
Istotną grupę wyróżnionych stanowią osoby, które najchętniej szkolą się w Centrum Nowoczesnej Edukacji. Z naszego Wydziału wyróżnienia otrzymały:
dr inż. arch. Małgorzata Rogińska-Niesłuchowska za udział w 100h szkoleń
dr inż. arch. Małgorzata Kostrzewska za prowadzenie szkoleń w CNE
Piątki na Piątkę
Dydaktyczne Piątki to program cotygodniowych szkoleń metodyczno-narzędziowych dla nauczycieli akademickich, zaprojektowany jako przestrzeń wzajemnej inspiracji, która umożliwia wymianę doświadczeń i wspólne poszukiwanie rozwiązań. Pomysłodawczynią i liderką programu jest prof. Joanna Mytnik.
Podczas gali zostały wyróżnione osoby najbardziej aktywne w programie oraz wręczone podziękowania dla prowadzących szkolenia.
Z Wydziału Architektury dr inż. arch. Małgorzata Kostrzewska otrzymała wyróżnienie jako jedna z najbardziej aktywnych w programie oraz jedna z prowadzących "Dydaktyczne Piątki".
Zdalnie z pasją i pomysłem
Podczas politechnicznego święta nauki wyróżnionych zostało 16 koordynatorów nauczania zdalnego. Z Wydziału wyróżnienie otrzymała dr inż. arch. Joanna Kabrońska
Serdecznie gratulujemy laureatkom i laureatom, którzy otrzymali w tym roku wyróżnienia. Dziękujemy Wam również za zaangażowanie w pracy jako dydaktycy.
-
2024-12-10
I Seminarium Naukowe na WA