Marka w przestrzeni - warsztaty sektora kreatywnego -Trójmiasto

MOJA MARKA W PRZESTRZENI
Jak budować indywidualny charakter marki za pomocą unikalnych rozwiązań architektonicznych i dlaczego warto to robić? Budynek, przestrzeń, wnętrza. Wiedziałeś, że spójna identyfikacja wizualna, oryginalne logo I funkcjonalna strona to nie wszystko co może określać Twoją markę? Okazuje się, że to tylko wierzchołek góry lodowej, gdzie architektura budynku i wnętrz odgrywa bardzo istotną rolę w budowaniu silnej pozycji marketingowej Twojej firmy.

W ostatnich latach wielkie korporacje wykorzystują do tego architekturę - stosują unikalny design, zaprojektowany na wyłączność danej marki. Firmy prześcigają się w stosowaniu nowoczesnych form, materiałów, wzornictwa, na potrzeby coraz silniejszego powiązania wizualnego swoich produktów, mebli, stoisk na targach, a teraz także sklepów firmowych i fabryk. Tendencję wyznacza Apple salonem na 5th Avenue w Nowym Yorku. Tymczasem indywidualny design na poziomie narodowym od zawsze towarzyszy Wystawom Światowym Expo.

W Polsce wciąż brak jest zrozumienia dla indywidualnej architektury korporacyjnej, mogącej wydobyć daną markę na poziom światowy. W projektowaniu zamiast dbałości o niepowtarzalne rozwiązania architektoniczne przeważają standardowe rozwiązania przestrzenne, charakterystyczne dla powtarzalności typu “Ikea”. Budynek dużo łatwiej oznaczyć banerem lub świecącym szyldem aniżeli wydobyć cechy charakterystyczne dla danej marki lub produktu.

Jeżeli szukasz inspiracji jak komunikować markę w szerszym znaczeniu, zapisz się na konferencję połączoną z kreatywnymi warsztatami, które z pewnością zaowocują oryginalnymi pomysłami, a także pozwolą nawiązać nowe kontakty branżowe. Dowiesz się także jak skutecznie komunikować swoją markę w social mediach.


PROGRAM SPOTKANIA
10.00 - rejestracja
10.30 - rozpoczęcie i prowadzenie - Maciej Żarys
sesja networkingowa

wystąpienie 1 - dr inż. arch. Michał Domińczak
,,Czy istnieje nowoczesna architektura? ”

wystąpienie 2 – dr inż. arch. Tomek Krotowski
,,Znaczenie architektury w procesie budowania marki. Design I wzornictwo nowoczesnych rozwiązań architektonicznych.”

wystąpienie 3 - Barbara Gortat
“Nasze otoczenie - odNowa”

wystąpienie 4 - Mateusz Dziemski
,,Marketing terytorialny w mediach społecznościowych”

12.00 - przerwa kawowa
12.30 - warsztaty rozwoju sektorów kreatywnych - design thinking
16.00 - zakończenie

Udział w projekcie jest bezpłatny!
Liczba miejsc ograniczona! Zapraszamy do zapisów pod adresem kontakt@businessculture.pl , poprzez formularz na stronie http://businessculture.pl/#zgloszenia lub pod nr tel. 881 300 888
Udział w projekcie jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

https://www.facebook.com/events/161090941146950/